Uudistamme toiminnanohjausjärjestelmäämme 2026

 

Uudistamme toimintojamme vuodenvaihteessa: siirrymme käyttämään uutta ja tehokkaampaa toiminnanohjausjärjestelmää. Aloitamme muutoksen, jotta voimme jatkossakin palvella Teitä nopeasti ja tarkasti. Muutokseen liittyy muutama tärkeä päivämäärä, jotka toivomme, että huomioitte. 

 

Voitte minimoida käyttökatkon vaikutukset tilauksienne toimituksiin

Uudistukseen liittyy lyhyt käyttökatko. Se on ajoitettu jouluun ja välipäiviin, jotta voimme minimoida Teille katkoksesta aiheutuvaa haittaa. Otamme vuodelle 2025 uusia myyntitilauksia vastaan perjantaihin 19.12.2025 saakka. Ne pyritään toimittamaan ennen joulua mahdollisuuksien mukaan.  19.12.2025 jälkeen saapuvat myyntitilaukset toimitetaan ensi vuoden puolella. Toimitukset alkavat käyttökatkon jälkeen 7.1.2026 alkaen.

 

Suosittelemme tilaamaan teille kriittisiä tuotteita ennakkoon

Jotta käyttökatkon haitat jäisivät Teille mahdollisimman pieniksi, suosittelemme että teette joulukuun alussa ennakkotilauksen Teille kriittisistä tuotteista. Meidän asiakaspalvelumme auttaa teitä ennakkotilausten kanssa ja kontaktoi ne asiakkaat, joilla on jo avoimia tilauksia joulun ja vuoden vaihteen ajalle.

 

Verkkokauppa on kiinni 19.12.2025 – 8.1.2026

Verkkokaupastamme ei voi tilata eikä sinne voi kirjautua muutoksen aikana. Kirjautuminen suljetaan perjantaina 19.12. klo 14 ja avataan jälleen käyttäjille torstaina 8.1. klo 9. Tuona aikana voit normaalisti tutustua sivustomme sisältöön ja lähettää tarjouspyyntöjä.

 

Mikä muuttuu?

ERP- järjestelmän suurin Teille näkyvä muutos tulee olemaan uudet asiakasnumerot. Tämä muutos tapahtuu automaattisesti eikä aiheuta Teiltä mitään toimenpiteitä. Tilaus- ja toimitushistorianne on edelleen käytettävissämme ja pystymme linkittämään uuden asiakasnumeron vanhaan. Myös tilausvahvistusten, lähetysdokumenttien sekä laskujen ulkonäkö muuttuu hieman.

 

Tämä uudistus on vaikuttanut ja vaikuttaa käyttöönoton aikana laajasti toimintaamme. Pyrimme pitämään asiakaspalvelumme tason tämän muutoksenkin aikana korkeana mutta toivomme ymmärrystä mahdollisiin viivästyksiin. Siksi haluamme korostaa ennakointia ja hyvää kommunikaatiota jo ennen muutosvaihetta.

Tässä kohtaa haluamme myös kiittää Teitä jo ennakkoon kärsivällisyydestänne tämän muutoksen äärellä.

Lisätietoja ja apua saat omalta yhteyshenkilöltäsi sekä asiakaspalvelustamme asiakaspalvelu@teca.fi tai 029 006 271.

  

TÄRKEÄT PÄIVÄMÄÄRÄT:

Vuodelle 2025 tilauksia otetaan vastaan 19.12.2025 saakka.

TECA on suljettuna 23.12.2025 - 6.1.2026.

Toimintamme ja toimitukset jatkuvat normaalisti 7.1.2026 alkaen.

 

 

Top