TECAn kesähuollot ja huoltopalvelut

Tänään saamme kuulla TECAn Huoltotiimin Mika Pasaselta mietteitä kesällä suoritettavista huoltotöistä TECAn eri huoltokohteissa.

Huomto banneri V1

Kerro lyhyesti työnkuvastasi.

Olen huoltoasentaja ja toimin ilmansuojelupuolella. Pääasiakkaat löytyvät vaneri ja sahateollisuudesta.

 

Mitä TECAn huoltopalvelut tarkoittavat asiakkaalle?

Työympäristöpuolella on tullut monesti asiakkaalta hyvää palautetta koska ilmanlaatu on parantunut asentamiemme järjestelmien ansiosta todella paljon.

Ilmansuojelupuolella olemme onnistuneet todella hyvin ylläpitämään korkeaa tasoa asiakastyytyväisyydessä. Pitkäaikaisia asiakassuhteita on pystytty solmimaan juuri onnistuneen huoltopalvelun ansiosta. Tänä päivänä palvelun loppuun vieminen ja asiakkaasta huolehtiminen on entistä tärkeämpää. Luottamus joka syntyy asiakkaan ja toimittajan välillä on yhtäläisesti arvokasta.

 

Minkälaisia kohteita TECAn huoltopalvelu huoltaa tänä kesänä?

Meillähän täällä ilmansuojelupuolella kesä on kiireisintä aikaa. Tänäkin kesänä olemme jo aloittaneet huoltokohteissa työskentelyn. Kesän edetessä ilmansuojelun huoltokohteissa on noin 20 työntekijää. Meiltä löytyy huoltokohteita niin suurista, kansainvälisistä yhtiöistä kuin pienemmistäkin yrityksistä ympäri Suomea. Meillä tämä huoltotyö jaksottuu viikoille 26-31, jolloin keskitymme ensisijaisesti pölynpoistojärjestelmien huoltoon. Tämä vuosi näyttää aivan yhtä hyvältä kuin viime vuosi, kiitos TECAn aktiivisten myyntimiesten. Huoltojen aikana varastossamme liikkuu suuria määriä materiaalia jotka pitää saada ajallaan huoltokohteisiin.

Puhaltamalla yhteen hiileen onnistumme tässä varmasti!

 

Top